štvrtok, 13. júla 2017

som žena s veľkým Ž



"Učme naše dcéry, že byť ženou je úžasné"


Tento článok bude o nás o ženách matkách alebo partnerkách. Aké je to byť ženou? Čo znamená byť ženou? Zamysleli ste sa niekedy nad tým? Nie? - tak možno takouto vtipnou formou vás prevediem touto sférou. Trošku z inej stránky, nie stále len tie negatíva, tak teraz si vyčarujte úsmev na tvári a pustite sa do čítania a pozerania. Minule som na fb stránke našla tento obrázok. A tak som sa nad tým zamyslela a všetko na obrázku máte vyjadrené v grafe a veľmi viditeľnou farbou. 
❤ Takže my ženy sme:
(poradie si môžete prehodiť)
  1. matky
  2. zamestnankyne 
  3. kuchárky
  4. upratovačky
  5. partnerky



👀Ak viete po anglicky môžete si pozrieť toto videjko ako by to bolo keby sa matky rozprávali, tak ako keď rozprávajú so svojimi ratolesťami 👀


👀Ak radi pečiete popri materskej alebo sa tým živíte, tak určite máte tvorivé myslenie, len to robte ďalej určite sa vo svete ujmete. Podporujem takéto prácičky👀


👀Miluješ zábavu a čítanie, tak toto ťa rozveselí aj keď si tehulka, či matka alebo žena👀



👀Najlepší film roka, perfektná komédia a tú herečku totálne milujem odporúčam to pozrieť každej žene👀


👀Toto podľa mňa nepotrebuje žiaden komentár 👀


👀aké je to byť normálne? Čo je to normálne ?👀


❤jak vychováš tak máš❤

pic by: K.Farkašová

Zaujíma ma aj váš názor, čo by ste k tomu dodali? Ako je to byť ženou? Chceli by ste byť niekedy mužom, ak áno tak prečo? 

2 komentáre:

  1. Pravdivý článek a hlavně v těch grafech, ty jsou přesné. Ale i tak jsem ráda, že jsem žena, i když to někdy nemáme jednoduché, tak jsou věci, ve kterých to máme o dost jednodušší než muži a když se nad některýma věcmi zamyslím, ta jsem ráda, že to jde mimo mě :D Na druhou stranu bych si chtěla vyzkoušet být mužem, ale stačilo by jenom na jeden den :D

    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tieto vtipné no pravdivé obrázky zo života ja môžem :-). Ale k téme.. dlho veľmi dlho mi trvalo, kým som sa začala brať ako žena, a keď som si to začala užívať a milovať svoje telo. Neviem kde nastal skrat, že som svoje ženstvo odmietala, no teraz po niekoľkých úderoch "života" som pochopila, že byť ženou je úžasne super, že sme krásne a že nás príroda spravila tak dokonalé, že dokážeme priviesť na svet dieťa.
    Momentálne už len jedinú vec, ktorú mužom závidím, že keď na nich príde malá potreba, hlavne v zime, nemusí im odmrznúť riť :-)

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za každý komentárik♥