streda, 5. júla 2017

Ako si užiť prázdniny so zlomeninou

Ahojte milí čitatelia,
konečne sa začali prázdniny mne dovolenka a s tým aj niečo, čo nikto nečakal. Elliska si pred už skoro 2 t. zlomila zápästie. To naše úžasné zdravotníctvo, to môžeme mať len my na Slovensku. Systém žiaden, vo všetkom bordel. Stalo sa to v nedeľu leteli sme na pohotovosť z tamať nás poslali rovno na urgent. Tam sme boli dokopy 4h z toho 1h sme čakali a to deti majú prednosť. Hore dole z "rengénu" naspäť na urgent a tak 2x dookola. Viete si predstaviť ten rev 3 ročného dieťaťa, keď jej napravovali ruku. Jedno pozitívum som videla na tom, že konečne bolo všetko prerobené, vynovené skoro ako na západe aspoň to nebola tá typická nemocnica, ktorú si ja pamätám. No nič stávajú sa aj horšie veci v živote a musím povedať, že ell si zvykla na sadru, všetko robí sama, pomáha si zubami. Nejako to špeciálne nevníma. No ale čo s naplánovaným letom ? Mali sme v pláne dovolenku ktorú sme preložili na august, nebudem riskovať ísť so zlomeninou za hranice. Kupko sa zrušilo. Zrušili sa aj preliesky, šmýkačky, je mi to trošku ľúto, ale keď vidím ako to Ell perfektne zvláda a chápe, že teraz nemôže ísť na šmykľavky je to super. Snažíme sa vyplnať aktivity, tak aby sme neboli v to krásne počasie doma. 





Mala som však narodky 27. júna moje čísielko je 22 ročkov. Nijako špeciálne som to neoslavovala len v kruhu rodiny a s kamkou Kamčou. Najviac ma teší že po roku som si vymenila pokazený ntb a konečne môžem normálne písať, konečne mi nič neseká, už sľubujem že si na neho dám pozor. Môj šatník zase doplnili nové kúsky. Samozrejme moje milované pásiky od koláčovej ❤ Samozrejme na instagrame ťa vidí celý svet a aj autorka Kristíná Farkašová si to všimla a čekla na svoj insta. Veľmi ma to potešilo. Ak chcete vedieť viac o týchto super vecičkách tak môžete čeknúť môj starší článok o tom , milujem pásikavú módu 💙💙💙





A čo vy, ako si užívate leto ? Nejaké výletiky alebo dovolenky, kam vás nohy či lietadlo zavezie? Tak šup sem, pre inšpiráciu. A ešte niečo, čím ste si vy urobili naposledy obrovskú radosť? 
Užívajte si tieto krásne dni, pretože aj ja milujem leto, či so zlomenou rukou alebo exémom na rukách ✌

8 komentárov:

  1. Leto si užívam doma, musím sa totižto učiť na skúšky. :D

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Prajem skoré uzdravenie, nie je nič horšie ako zlomenina počas prázdnin. Ja som sa už od začiatku prázdnin nezastavila a stále niekde lietam, no dúfam, že už čoskoro si aj oddýchnem :)
    Caroline

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Chudinka, zlomená ruka a zrovna na prázdniny, ať je jí brzo hej a Tobě vše nejlepší!

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Diary of M

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Přeji rychlé uzdravení, takové patálie na prázdniny a zrovna v létě nechce nikdo :-( většinou ale štěstí přeje a stane se něco, když to nejmíň čekáš. Ale hlavu vzhůru, bude lépe :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za každý komentárik♥