sobota, 10. júna 2017

Ako byť (ne)normálnou matkou ...

Ahojte kamoši a kamošky,
KONEČNE - konečne prší a konečne môžem voľne dýchať, pretože ako alergik mám sennú nádchu a to je cez toto obdobie masaker. Konečne o chvíľu je koniec šk. roka a budem mať dovolenku 2 mesiace, konečne si oddýchnem.  Konečne..... 
Dnešný článok bude o materstve. Materstvo je fakt nádherné obdobie života. Ale je to aj tak  trochu šialené. Vlastne ani nie trochu, je to šialené obdobie. Články typu : "Odkryté tajomstvá materstvá" alebo "Ako byť super matkou." Sú fakt na prd môžete mať aj prečítané neviem aké články a knihy ale realita je úplne iná. Proste zdravý sedliacky rozum má mať každý. Napíšem zopár typov, kde môžete odložiť svoje dieťa. 



♣ Pani učiteľky ♣
"MY NEVERÍME VŠETKÉMU ČO POČUJEME OD VAŠICH DETÍ, TAK ANI VY NEVERTE VŠETKÉMU ČO HOVORIA O NÁS"

Príde ten vek, keď pôjdete do práce a svoje malé zveríte do rúk pani učiteliek. Už v MŠ sa začína ten úžasný školský systém. Po prvých preplakaných dňoch (neviem či matky alebo dieťaťa) už sa zabehnete. Poznám to. Učitelia majú veľký vplyv na dieťa. Trávia tam kopec času, učia sa základné návyky. A hlavne je tam kolektív a vy sa môžete venovať svojej  práci, hlavne ktorá vás baví a napĺňa. Takže ako ja od 36 detí idem k jednému domov. Holahej

♛ Kamky-mamky lvl. MatkyRoka ♛
Také kamky sú na nezaplatenie. Už ako sa narodí dieťatko, tak tie prvé kočikovania pri kávičke alebo limči. Ako by som vrátila ten čas, keď spalo a spalo.... Potom príde obdobie, keď sa stretávate na sídlisku - detskom ihrisku a večer si sadnete k poháru vínka - tak toto je na nezaplatenie naozaj ♥ Mamky sú na každom rohu. Či na MK alebo na ihrisku takže Matka k Matke sadá jak sa vraví. Som rada, že som v tej komunite matiek. A že sa takto s radosťou stretávame či už na ihrisku alebo v meste.  

♡ Babičky ♡
24 hodín denne 7 dní v týždni. To sú začiatky matka 24h. Chcete mať trošku čas na seba veď materstvo nie je choroba, ku komu ide? k Babičke! Sú tu pre nás stále, keď potrebujeme pomoc. ĎAKUJEME ♥ 

♥ Bezdetné kamarátky ♥
"VĎAKA NIM MÔŽEME NA CHVÍĽU ZABUDNÚŤ, ŽE SA DÁ POČÚVAŤ AJ INÉ AKO ZNELKA MÁŠI A MÉĎU." 
Musím sa  priznať že po materstve som pretriedila kamarátky, vlastne ani tak som nemala čas na párty a bežný život, až teraz keď pozerám spätne tak viem že mám tie pravé aj keď nie veľa. A medzi nimi sú aj bezdetné kamky za ktoré som aj vďačná pretože sú to iné kecy ako o plienkovaní o škôlke alebo iných podobných "mamičkovských keciach". Vlastne vypnem a užívam. 


Napriek chaosu v mojej domácnosti a tukovej vrstve navyše, ešte by som doplnila vypadané vlasy. To všetko stojí za to. 

Byť matkou je skvelé. Pekný zvyšok dňa. 

2 komentáre:

  1. Super článek. Jsme ráda, že máš kolektiv maminek v kterém jsi spokojená. Myslím, že je to k nezaplacení stejně jako bezdětné, ale milující kamarádky! :))

    Gabux

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za každý komentárik♥