sobota, 13. mája 2017

Odetá do orientálno - kvetinovej vône

Pekný víkend všetkým,
u nás krásne svieti slniečko a ja si vychutnávam chvíle s ešte krajším výhľadom na Vysoké Tatry. Preto som sa rozhodla zobrať notebook a ísť sa slniť na balkón. Dnešný článok bude o recenzii - Dámsky parfum FM 10,

"Žena, ktorú milujeme,vždy má príjemnú vôňu." 
- Remy -

Vedeli ste, že parfum používali už 5000 rokov pred naším letopočtom? Vtedy sa volal - PERFUMUM (z lat.slova - dym).
Máte radi jemné či sladké vône alebo tak ako ja orientálno kvetinové vône ? Orientálne vône z ďalekých exotických krajín si jednoducho zamiluješ. Niekde som už dávnejšie čítala, že orientálne vône sú pre veľkých dobrodruhov, pre tých ktorý sa neradi nudia. A pre sebavedomé a dominantné ženy. Pretože len takéto ženy vedia ako tieto "ťažké" vône sa dajú nosiť.



Tohtoročnú jar som začala s touto vôňou. Mňa stále tieto vône nadchli, už len preto lebo všade, kde som prišla s vôňou FM rozkvitla som s arómou pomaranču. Či už na detskom ihrisku, aj keď som na sebe mala len tepláky, či na učiteľskom večierku s kolegami. Tento parfém je veľmi nápaditý s objemom 30ml. Mala som ho všade so sebou. Čo sa mi páči , že má pekne jednoduchý flakón (fľaštička na voňavku) s jemným písmom. V jednoduchosti je krása a pri tomto to naozaj platí.  No čo ma najviac zaujalo stačilo len 2-3 streky a držalo mi to ešte veľmi dlho, ešte aj na druhý deň som ho cítila na oblečení. No jasné, keď som niekde šla dala som si opäť streky na oblečenie. S týmto parfumom som veľmi spokojná. Rada si vychutnám vlastnosť produktu a kvalitu. Okrem iného je spokojné aj okolie. Čo sa týka mojej práce aj žiačky v triede si ho vyskúšali a boli z toho priam nadšené. Ešte mi trošku ostalo tak pokračujem v tom ďalej.

Základné infošky, ktoré by si mala vedieť sú:
hlavné zložky FM parfému sú: 
👉hlava- sevillský pomaranč, jazmín
💓 - zázvor, kvety pomarančovníka 
👉základ - vanilka, santalové drevo, med
👉 typ parfumu -  tajomná vôňa
👉 obsah vonných esencií - 20 percent 
👉 predajná cena - 14,70 eur


Komu sa hodí? : Vraví sa že tento druh vôni, na blízkom východe používajú aj muži. Veď prečo by nemali? hodí sa tomu, kto sa v tejto vôni nájde. Komu to bude "chutiť". hodí sa aj k teplákom, či k spoločenským šatám. Túto vôňu treba vedieť nosiť a vychutnávať si ju na sebe plným dúškom. 

Kedy nakupovať? : Keď má žena sviatok - narodeniny, meniny, výročie...Alebo MDŽ či DEŇ MATIEK. Alebo najlepšie, len tak pre potešenie

Prečo práve FM group ? : Spoločnosť FM group world založil Artur Trawinski roku 2004. Firmu založil s jasným cieľom: poskytnúť výborné parfumy značkovej kvality vo svetových vôňach, za čo najnižšie ceny. Táto spoločnosť je uznávaná po celom svete ako je napríklad Európa, Afrika či Amerika.  
👀Jednoducho napísané -  lacné parfumy vo vysokej kvalite pre každého. Teraz vám ťukne v hlave, že je to nejaký fejk. Nie je. Pretože parfumy FM sú originálne bez akejkoľvek spojitosti s inými značkami. Jedným z faktov o vysokej kvalite parfumov FM sú získané ocenenia.  Oficiálnou stránkou  predajcu FM group je parfumylacno.sk 

ĎAKUJEM ZA parfumylacno.sk, že som mala možnosť vyskúšať túto vôňu.   

♡♡♡ 
Skúšali ste už túto vôňu? Aké vône máte najradšej? Aká vôňa vás bude sprevádzať cez túto jar/leto?

14 komentárov:

  1. O této vůni jsem doteď neslyšela ani nikde nečetla :-) dříve jsem byla na svěží ovocné vůně, ale čím jsem starší, tím více mi vyhovují květinové tóny :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  2. parfúm som mala aj ja a bola som veľmi spokojná ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tuto vůni neznám, ale dle popisu musí vonět hezky :)

    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Parfumy z parfumylacno.sk som vyskúšala tiež a mne dokonalo sadli. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  5. s tymito parfémami som sa stretla ešte veľmi dáávno :) keď tu len začínali, a pamätám si že sme boli so sestrou z nich unesené :) určite by som ich rada znovu vyskúšala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vůni neznám, ale zní to skvěle :) Nejvíc mě ale teda zaujal ten výhled se musím přiznat, ten bych chtěla vidět! :D

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za každý komentárik♥