streda, 19. apríla 2017

keď sa niečo staré končí a niečo nové začína...

Ahojte kamoši a kamošky,
konečne som sa dostala k písaniu článkov a tomu čo ma v živote baví a napĺňa. Nepísala som veľmi dlho, pretože som na to nemala náladu ani chuť. Musela som si dať dokopy môj vlastný život. Veľa veci sa v mojom živote zmenilo a otvorila som novú kapitolu života. Konečne môžem povedať, že po toľkých mesiacoch trápenia uzatvárania sa do seba som naozaj ŠŤASTNÁ. A skúsim to nejako spísať sformulovať. Nikdy som nepísala takéto články o nejakej láske alebo nejakej romantike....
Potrebovala som - Potrebovala som aby ma objal. Len tak. Potrebovala som aby mi povedal ľúbim ťa. Len tak. On neprišiel. Nemal čas, bol zaneprázdnený a mal veľa práce. Vedela som, že sa mu plnil životný sen a robil to, čo ho baví. Bola som šťastná aj za neho. Pobozkala som ho, pomilovali sme sa a opäť sme boli OK, ale len na chvíľu. Ukázal mi silu lásky, ale aj to ako dokáže bolieť. Preplakané noci a smútok na tvári. Vždy mi bolo ľúto takýchto žien ktoré trpia kvôli láske a práve ňou som sa stala. Zúfala žena. 

Raz jeden múdry človek povedal : "Nemôžeš kvôli strachu živiť nefunkčný vzťah." A je to naozaj tak. Nebola som vo vzťahu šťastná, ale nebol to len deň trvalo to oveľa dlhšie no snažila som sa udržať rodinu a bála som sa samoty. To boli hlavné dôvody prečo som to neurobila skôr. 

Asi tak pred rokom by som si nedokázala predstaviť život bez neho poznáte sa od malička potom sa vaše cesty spojili a splodili ste krásnu a zdravú dcérku. Vtedy som ešte verila v nás a v našu lásku. Bojovala som za nás. No mala som dávať pozornosť tomu, čo mi inštinkt hovorí. Celé tie roky len sľuby a nič z toho....Bez ohľadu na to aké to medzi nami poslednú dobu bolo, tak stále som si spomenula na naše krásne začiatky a naše spomienky a zážitky. Ale ako dni plynuli, cítila som niečo zvláštne, že nie som to ja Claudia som úplne niekto iný, nespoznávala som sa a povedala si DOSŤ. Napriek tomu som sa snažila zvládať prácu, domácnosť a iné povinnosti. No nie už s takým naladením ako kedysi. Aj keď sme si našli na seba čas neboli sme svoji. Nedokázali sme sa už ani normálne porozprávať. Možno som ho len nepočúvala možno on mňa. MOžno....Uvedomila som si, že nemá zmysel trápiť sa tebou a jeho slovami. Tie slzy ktoré som počas nášho vzťahu preplakala nestáli za to ani ten skleslý úsmev nestojí za to. Chcela som sa usmievať, užívať si a radovať sa. Nebyť zatrpknutá, zakomplexovaná a potrebovať si niečo dokazovať. Moje psychické pohodlie mi je prednejšie. Náš vzťah bola len nejaká pretvárka ktorej som verila no nevidela som pravú tvár nášho vzťahu.  
Neviem či sa dá rozchod naplánovať, ale vyskočila som práve v tej chvíli keď sme mali naplánovanú cestu do Švédska. Mali sme kopu plánov no žili sme vlastne nijaký život. Naše veľké rozhodnutia padli, z času na čas mi prišlo že si mňa ani všetko čo som robila nevážil. Vždy sa budem o neho zaujímať pretože máme spoločnú dcéru, ale bolo na čase aby naše cesty išli tým správnym smerom. Každý samostatne. 


A po tom všetkom - Môj život dostal nový smer. Myslela som si že neviem žiť bez neho. Do môjho života prišli ľudia, ktorí mi začali ukazovať nový smer, alebo inak povedané otvorili mi oči. Začala som si plniť svoje sny a hlavne cítim sa silná. Už nie som tá zúfala žena, ktorá robila zúfale veci. Nikdy však nezabudnem na našu lásku. Už nečakám že mi zavolá, že chce sa vrátiť, ale verím v jedno že stretnem niekoho, kto ma bude milovať presne tak ako si to zaslúžim.  

8 komentárov:

  1. Juuuj, tak to ma mrzí. V tejto chvíli ti určite nepomôžu frázy ako čas všetko zahojí, a čo bolí to prebolí. Sama si spomínam, ako mi v takých chvíľach bolo a tieto reči mi tak akurát liezli na nervy. Tak ti iba poviem: Si silná žena, a bojuj za seba a za svoje dieťa. Život je aký je. Treba si poplakať, poprípade sa aj opiť (ja som to urobila), trochu sa i potrápiť a potom sa vrhnúť do plnenia si svojich snov. Niekedy si až neskôr uvedomíme, prečo sa veci diali tak, ako sa udiali. Musíme si len počkať. Odo mňa iba toľko:
    Drž sa :-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. už to prešlo slzy bolí, no po každej búrke vyjde slnko a ďakujem ♥

      Odstrániť
  2. Teda. Mrzí mě, že to nevyšlo. Ale jsem strašně ráda, že jsi sebrala odvahu a udělala ten odvážný krok. Určitě to stálo hodně síly!
    Přeji ti do života jen to nej a hlavně hodně energie. A lásky! ♥
    Sama teď procházím fází, kdy pochybuji... Ne o jeho lásce, ale o své. Uvidíme, jak to nakonec dopadne...

    Gabux

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. verím že sa správne rozhodneš :) a dakujem ♥

      Odstrániť
    2. Dopadlo to tak, že můžu zase dýchat. Jsem sama, ale šťastná :))

      Odstrániť
  3. Klobouk dolů za tak upřímnou zpověď! Přeju hodně sil a lásky (láska prostě nemusí být jen ta partnerská) kolem tebe i malé, aby jsi byla zase sama sebou a šťastná :)

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Secrets of M

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za každý komentárik♥