sobota, 18. marca 2017

Interview alebo rozovor s dvojnásobnou mamičkou #11

Ahojte kamoši a kamošky,
Po dlhom čase tu máme opäť interview s mamičkou. KONEČNE som šťastná a nadšená s článku, pretože po 9 mesiacoch čakania, som opäť spustila túto rubriku. Pustila som sa do tohto spolu s dvojnásobnou (ešte som nemala so žiadnou double mamkou interview), krásnou mamičkou Miškou rozhovor. Viete po akom dlhom čase? Naposledy som robila 12. júna 2016 s kamoškou Deny. Čo bolo dosť dávno si myslím a preto som to znovu rozbehla. 

 

1. Ako sa voláš? Koľko máš rokov? Napíš niečo o sebe niečo zaujímave o sebe mamička -

Volám sa Miška a mám 26rokov a zaujímave hmm za celý svoj život som pracovala iba rok a to nerátam brigády.   
2. Aká bola prvá tvoja reakcia, keď si sa dozvedela, že si tehotná ? 
Mala som 17rokov. Moja prvá reakcia - plač a že nedokončím školu, chýbalo mi pol roka.
 
3. Reakcia rodičov, okolia, tvojho partnera? 
Mamina hotová, daddy tiež, partner teraz MM(v preklade manžel) ma podržal, super to prijal a to mal 18rokov.
 
4.Ako si si užívala tehuľkovanie? (pocity, tvoje nálady, správanie...) V čom je to iné, aké to bolo pred tým?
No bolo mi hlavne zle moc, až do 6m podstúpila som aj odber plodovej vody celé tehu bolo také skôr v strese, veľa som ležala, ale aspoň ma obskakovali z čoho som nabrala 30kg a teda cela popukala. Ale samozrejme sme sa tešili veľmi.
 
5.Kto vyberal pre dieťatko meno? Aké ste mali v pláne dať meno? 
Meno vybral priateľ (teraz MM) a v pláne som mala iné no rázne ho zamietol. A máme Nikolasa a chcela som Markusa.
 
6. Aké máš pocity z toho, že si mamička? 
Pocity mám užasne, je to krásne byť MATKOU. Najkrajšie povolanie na svete, aj keď niekedy sa cítim ako služka a padám dole hubou.
 
7. Čo by si odkázala druhým budúcim mamičkám ?
Nech idú do toho nie je nič krajšie na svete, ako mat dieťa.
 
8.Čo zaberá na tvoje dieťa keď plače? 
Mojkanie.
 
9. Ako si vychutnávaš chvíle, keď si sama bez dieťaťa ?
Tých chvíľ je málo, keďže už som dvojnásobná mamička, ale asi najviac kávičkovanie a shopping.

10. Ako si uspávala dieťa, keď išlo večer spať?
Kojením, alebo len tak hladkám. MM uspáva na rukách.
 
11. Čo je najťažšie na mamičkovaní ?
Pocit či to všetko robím správne. A strach o dieťa.
 
12. Ako by si opísala jednou vetou svoju materskú dovolenku?
Najkrajšia ale najťažšia dovolenka na svete, hlavne bez oddychu ale o to krajšia únava.
 
13. Niečo vtipné zo života tvojho dieťaťa ?
Neviem či vtipné vtedy nebolo, ale teraz sa veľa nasmejem, keď chcel postavičku v obchode a ja som mu nekúpila, hodil sa o zem a rúcal až som ho musela po zemi ťahať z obchodu a všetci pozerali.
 
14. Stal sa ti už trapas nejaký keď si bola v spoločnosti so svojím bábom?
Jasné, hlavne keď vypustil z pusiny nevhodnú poznámku.
 
15. Stretávaš sa aj s inými mamičkami v tvojom okolí ?
Áno stretávame sa, čo máme rovnako narodené deti.
 
16. Čo máš najradšej na správaní svojho dieťaťa?

 Na oboch mam rada, keď sa mojkajú a hlavne, keď mi starší povie  - ako ma miluje.

17. Charakterizuj svoje dieťa tromi prídavnými vetami. 
Prídavné mená, to je čo ?😂😂😂
 
18. Čo ti materská vzala a čo ti dala ?
Vzala mi bezstarostný život, staranie sa o seba a kamarátov.
Ale dala mi nádherne a hlavne zdravé deti, ktoré Milujem💕.

 ❤❤❤❤❤

Dúfam, že sa vám páčil článok. No chcem sa vás opýtať - Aké otázky by vás zaujímali? Vlastne aké by som mala doplniť do rubriky?

8 komentárov:

  1. Zajímavá rubrika, nic takového jsem ještě na jiném blogu neviděla, moc mě baví :)

    Piosek

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jeeej túto rubriku mám rada, preto ma potešil nový článok. Pekná rodinka. Statočná ženská! klobúk dolu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem a som rada ze mas rada tuto rubrriku :D

      Odstrániť
  3. Zajímavý článek a pro mě i dost poučný. Já zatím děti neplánuji a držím se toho, že přijde ten pravý čas, kdy je budu chtít a budu si to všechno pořádně užívat. Dozvěděla jsem se některé věci, které jakožto bezdětná nevím a bylo to zajímavé. Určitě se budu těšit na další článek v této rubrice :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jsem ráda, že ses rozhodla tuto rubriku opět spustit. Myslím, že jsem tě kdysi objevil právě díky ní. Už mi tu chyběla :)
    Zatím děti neplánuji, ale ráda tyto články čtu. :) A této mamince patří respekt za odvahu nechat si v 17 dítě a obrovský respekt jejímu manželovi, že ji podržel. Očividně byl dobře vychován. :))

    Gabux

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásny rozhovor, kiež by som to aj ja mala také jednoduché :D ale neberte v zlom ja len tíško závidím a samozrejme prajem mamičke aj vlastne celej krásnej rodinke nech sa im darí :)

    www.byfoxygreen.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za každý komentárik♥