nedeľa, 19. februára 2017

Milujem pásikovú módu

Ahojte kamoši a kamošky,
nezvyknem písať takéto články o mojich módnych vychytávkach, pretože v mojej skrini síce nájdete úchvatné kúsky, ale necítim sa nato žeby som ich chcela dať na net, proste sú to pre mňa NEobyčajné veci v ktorých sa cítim dobre v práci, doma alebo pri športe. No, ale s týmito kúskami sa chcem podeliť, pretože sú vážne skvelé a jedno vám poviem ♡MILUJEM PÁSIKY♡


Určite ste už počuli o Kristíne Farkašovej a jej super knihách (SOM MATKA), druhú časť práve čítam. Táto skvelá mamička a osôbka v jednom má e-shop zvaný KOMPOT  Možno ste už o webe počuli viete o čom je, ne/viete čo tam nájdete. Cenovo je to náročnejšie, ale keď si našetríte euro k euru ako ja, alebo si nekúpite cigy a budete si odkladať, tak dá sa  našetriť. Pásikové oblečenie tam je neskutočne veľa či už pre ženu - matku, tehuľku, dieťa - batoľa ale aj pre muža, pre domácich miláčikov ešte nie. Nie len pásiky...No sú tam krásne tetovačky, či super EKO tašky. Stačí čeknúť stránku. Nájdete tam super kolekcie napr. pod názvom  - Drzé decko "RADY" .  
Ako vraví Koláčová:

"Toto tričko ocenia predovšetkým matky - odev ako komunikačný nosič na nedeľnú rodinnú návštevu. Či vďaka nemu matka získa svätý pokoj, alebo sa definitívne rozháda celá rodina, to zaručiť nevieme. Chceme matkám poradiť... vlastne nič." 
   

Ďalším skvelým kúskom je tričko: "Kto nemal zrzku nevie, čo je láska" Konečne som našla aj niečo pre hrdzavé hlavy s úžasným textom. Inak tie tričká sú z veľmi príjemného materiálu nekušu a veľmi dobre sa nosia. Veľkosti sedia a MARILYN MONROE, mám v krátkom rukáve ideálne na nosenie v lete. Viete prečo práve MARILYN ?, lebo práve ona milovala najviac na svete umývanie riadov. Je to paradox, pretože ja neznášam umývanie riadov a práve v tomto období ako som si kupovala tričko tak sa nám doma pokazila umyvačka riadu.


Je bláznivé nosiť na každej nohe inú tenisku však? Je to také šialené a bláznivé. Čo sa mne osobne veľmi páči. A už chcem jar, že si budem do práce pri slniečku a rozkvitnutých kvietkoch vykračovať s úsmevom na tvary a v ruke držať kávičku z AMC. Žiadne MADE in CHINA ale MADE IN SLOVAKIA. Rada mám slovenské výrobky aj čo sa týka potravín alebo práve oblečenia. Je to také TIKOKI. Vážne keď vám prídu domov tak si poviete TIKOKI

Máte aj vy svoje vychytané kúsky vo svojom šatníku? Tak sem s nimi. 
Prajem vám ešte peknú sobotu.

20 komentárov:

  1. Videla som už niekoľko kúskov a sú fakt skvelé! :) A hlavne tieto tenisky sú mega :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherné kúsky! Rovnako milujem pásiky, najmä na tričkách :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Taky se mi líbí móda s proužky. Zatím jsem si ale koupila jen proužkované šaty a ty se mi po jednom vymáchání v umyvadle tak zapraly, že letěly do koše :-/

    Piosek

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja mám pásiky taktiež rada, no priateľ vždy hovorí, že strašne ťahajú oči :D Inak tie tenisky vyzerajú fakt zaujímavo, skvelý a originálny kúsok :)
    Klaudy´s enjoyment

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ježiš to je šíleně roztomilý :D takhle jednou dopadnu s dítětem já, všechny tyhle skvělý oblečky a vychytávky bude muset mít...


    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Proužky jsou super, také je mam moc ráda na oblečení. Jinak ty trička jsou pěkná a hlavně originální, máš super vkus :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten nápad a orginalita! To tričko zmrzka - zrzka je super :) Proužky mám ráda, evokují ve mě léto a moře. A vlastně poslední tři koupená trička jsou proužkovaný...

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Secrets of M

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Všetky vecičky sú krásne :) Pásikové veci mám rada aj ja :)
    Caroline

    OdpovedaťOdstrániť
  9. To je tak božsky originální! A já jsem se naprosto zamilovala do těch tenisek. Jsou dokonalé! ♥

    Gabux

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za každý komentárik♥