štvrtok, 10. marca 2016

Interview alebo rozhovor s mladou mamičkou #8

Príjemné popoludnie želám, 
je tu ďalší rozhovor s kamarátkou Luckou, ktorá má krásneho synčeka Maxíka♥, škoda, že si od nás tak ďaleko na ďalekom západe....príjemné čítanie prajem:
 


1. Ako sa voláš?, koľko máš rokov?.., vlastne napíš niečo o sebe nejakú stručnú charakteristiku, aby sme vedeli o kom čítame:
Ahoj volám sa Lucia, ale väčšina ľudí má volá Lula alebo Lulu, mám 26 rokov a o pár dní vlastne už 27. S priateľom sme spolu 5 rokov a rok a 5 mesiacov máme pri nás našu malú, ale zároveň najväčiu lásku Maximiliána. Som úplne obyčajná žena, matka, priateľská, spoločenská a na prvom rade je moja rodina. 

2. Aká bola prvá tvoja reakcia, keď si sa dozvedela, že si tehotná ?
Tak na to si spomínam akoby to bolo včera...bolo to obrovské prekvapenie pre nás oboch a o to viac, že sme neplánovali bábätko, ale ani sme sa tomu nebránili...nechali sme to na osud. Že som tehotná som prišla až skoro v 3.mesiaci-menštruáciu som mala normálne aj napriek tomu, že som už bola tehotná A nič som ani len netušila. Až keď som dostala o pár dni opäť menzes ako mi skončil, tak som sa objednala k doktorovi, že som asi tehotná a tam už bol môj malý červík bola som prekvapená, ale šťastná-tlačili sa mi slzy do očí. 

3. Reakcia rodičov, okolia, tvojho partnera?
Neviem prečo, ale obávala som sa mojej maminkinej reakcie-vždy som mala pred ňou rešpekt. Neoznámila som jej to hneď, ale asi až po týždni a samozrejme sa hneď rozplakala v telefóne a tešila sa. 

4. Aké máš pocity z toho, že si mamička?
Pocity sú zmiešané niekedy, ale to len preto, pretože rozmýšľam veľa krát, či mu niečo nechýba, či mu dávam všetko, čo potrebuje. Byť matkou je najkrajšie, čo môže byť!!! 

5. Čo by si odkázala druhým budúcim mamičkám ?
Aby sa ničoho nebáli, všetko príde narodením bábätka, príde to nejak samo, je to tak nastavené asi v prírode...každý mesiac je o niečom inom a treba si naplno užívať každý jeden deň, tieto naše lásky malé veľmi rýchlo nám rastú pred očami. 

6.Ako si si užívala tehuľkovanie? (pocity, tvoje nálady, správanie...) V čom je to iné aké to bolo pred tým
Tehuľkovanie som si veľmi užívala, vôbec som nemala nejaké divné stavy, nebývalo mi vôbec zle, ani raz som nevracala...v podstate som skoro celé tehotenstvo chodila do práce až keď v 7.mesiaci som musela byť hospitalizovaná v nemocnici, začala som sa otvárať a skracoval sa mi krčok a to bolo niečo hrozné-mala som tie najhoršie myšlienky, plakala som, bála som sa hrozne o malého a tak som si poležala v nemocnici mesiac, pekne poctivo hore nohami a Max sa narodil ešte 2 dni po termíne.


7. Čo zaberá na tvoje dieťa keď plače?
Pokiaľ sa zobudí v noci s plačom, že sa mu niečo sníva, tak môj spev a smaozrejme pritúlenie a cítenie mamičky. 

8. Ako si vychutnávaš chvíle, keď si sama bez dieťaťa ?
Tých chvíľ je naozaj veľmi málo, ale keď sú tak sa snažím naplno, ale nejde to, niekde v podvedomí stále rozmýšľam, čo robí, či mu nič nechýba a viem, že nie, ale to sme my mamičky a tohto sa už nikdy nezbavíme 

9. Keď si unavená, tak čo pre to robíš aby si si oddýchla?
Ja vačšinou idem nadoraznaozaj ja asi neviem ani oddychovať. 

10.  Ako si uspávala dieťa, keď išlo večer spať?
Odmalička som sa snažila ho nenaučiť na ruky, snažila som sa spievať uspávanky, teraz si večer ľahneme, otočí sa mi chrbátikom, pritlačí sa ku mne, riťku zatisne do môjho lona, chytí mi ruku, aby som si ho ešte viac pritúlila a objala a ja mu šepkám a behom 10 minút spinká 

 


11. Čo je najťažšie na mamičkovaní ?
Najhoršie je asi to, že prídeš o veľmi veľa kamarátiek-čo je smutné, ale kedže nemajú deti, časom si nemáte už čo povedať, lebo ja si idem svoje stále o malom a ju to už po čase nebaví a potom je to o stratení súkromia..už nie si sama ani na wc 

12. Ako by si opísala jednou vetou svoju materskú dovolenku?
Najkrajšie obdobie doteraz v mojom nudnom živote a to som si myslela, že teda nikdy nudný nebol 

13. Niečo vtipné zo života tvojho dieťaťa ?
Myslím, že to ešte len príde🙈🙈 

14. Stal sa ti už trapas nejaký keď si bola v spoločnosti so svojím bábom?
Nie zatiaľ, nie, ale časom to príde určite  

15. Aký máš názor na mamičky, ktoré koja na verejnosti ?
Tak s tým nemám najmenší problém, beriem to ako niečo prirodzené, niečo ako keď proste si smädná a potrebuješ sa napiť, tak jednoducho sa napiješ hocikde kde si, nehľadiac na miesto, ľudí a okolie...prirodzenosť.


16. Stretávaš sa aj s inými mamičkami v tvojom okolí ?
Áno, pre detičky a aj pre nás mamičky je to super, v podstate pre nás istý relax. 

17. Čo máš najradšej na správaní svojho dieťaťa?
Aký je cieľavedomý a proste, keď si niečo vezme do hlavy, tak si ide za svojím, nenechá sa rušiť .

18. S čím sa najradšej hraje a čo najradšej robí?
S autami, vláčikmi a v podstate so všetkým, čo má kolesá, ale miluje knihy-dokážeme si ich čítať od rána do večera. 

19.Charakterizuj svoje dieťa tromi prídavnými vetami.
Priateľský, tvrdohlavý, momentálne vzdorovitý a malá duracelka 

20.Čo robí tvoj partner, keď je sám doma s dieťaťom ?
Keď je s ním sám je naozaj tatko na plný úväzok, viem, že sa oňho dokáže postarať, že mu nič nechýba, posiela mi selfíčka.



ĎAKUJEM Lucke za rozhovor, prajem jej veľa zdravíčka a úspechov v živote ♥

8 komentárov:

ďakujem za každý komentárik♥