štvrtok, 18. februára 2016

Originalita alebo ako opakovať po blogerovi

Ahojte,
dnes to bude ďalší článok o blogovaní pred nedávnom ešte na mojom starom blogu som písala o  tom čo mi vadí na ostatných blogoch http://teenmumy.blogspot.sk/2016/01/blogovanie.html, tak pripájam tu jeden ďalší dôvod a to je opakovanie, áno ja viem sú tu články typu kozmetika, rôzne wihlisty, rôzne rubriky rozhovory, proste musíme naberať z niečoho inšpirácie, ale toto čo sa mne stalo tak toto vážne je OPAKOVANIE, kopírovanie, človek sa snaží nazbierať inšpiráciu snaží sa byť originálny a takto dopadne. Najprv by sme si mali vedieť čo znamená byž originálny. Sme vo svete blogovanie, vo virtuálnom svete kde nič neostane v súktormí čo beriem, ale keď niečo chcem skopírovať , tak aspoň dopíšem tam kde som to nabrala od koho alebo kde som to našla.


 


Presne tá istá mamička s ktorou som robila rozhovor, tak prosím pekne aj s tou robila rozhovor, potom otázky samozrejme pomenila aby sa nepovedalo, má dobrú reklamu na internete(šak títo sa majú najlepšie), ale už títmo u mňa klesla, že nenapísala od koho od čoho čerpala inšpiráciu,. A viete čo je na tom najhoršie že odo mňa tu inšpiráciu nemala, videla to na iných blogoch, OK, týmto článkom chcem upozorniť blogerky, že nech si dávajú pozor na takéto ,,dievčatá,, ktoré nevedia nič originálne vymyslieť, ale len DOSLOVA OPAKOVAŤ, avšak beriem to pozitívne aspoň som pre niekoho inšpiráciou, aspon viem že to malo význam robiť, povedala som že nebudem sa takýmito to vecami zaoberať, ale mám svoju hrdosť tak som to musela napísať. Nech mi nikto nehovorí že to nie je opakovanie. :D samozrejme táto blogerka má pod sebou dosť ľudí lebo má dobrú reklamu či už na insta alebo na fb, aj teraz jej robím reklamu, ale nech každý vie čo robí, http://kristinprettiness.blogspot.sk/

TAK SA CHCEM VÁS MILÉ BLOGERKY opýtať, čo vy s takými fejk blogerkami robíte?

6 komentárov:

  1. Já nechápu proč někdo bloguje, když jen kopíruje:) Přeci blogovat je o tom, že máte a chcete světu něco sdělit a ne že nevíte o čem budete psát, ale potřebujete něco napsat, tak to okopírujete od jiných. V takovém případě radši neblogujte vůbec:)
    Jinak máš pravdu, taky bych o tom asi napsala článek:)
    Veronicas.life8

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. kopírujú kopíruje takýto ,,blogery,, neuspejú :D

      Odstrániť
  2. Toto presne by zaujímalo aj mňa. Ak chcem blogovať, tak preto že mám čo povedať. Nevravím, sem tam sa inšpirovať je fajn, ale okopírovať komplet celý text a vydávať ho za svoj? Úbohé. Ak mám momentálny blok a nič neprichádza...nepíšem a počkám si, kým to zas naskočí. Minule sme to presne rozoberali so skupinou blogerov...jedna kočka urobila dva kliky CTRL+C a CTRL+V. Aký to má zmysel? Nerozumiem...oni to asi vedia. Takých blogerov ani nečítam.
    Prajem veľa úspechov...a ber to ako kompliment.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. beriem to ako kopmliment len ma to s prepáčením nasralo ako sa zachovala , doslova to ZOPAKOVALA a najhoršie na tom je že zo seba urobila chuderku že ona nič a zo mň urobila najhoršiu :D :D

      Odstrániť
  3. Jelikož mám blog i FB stránky, tak vím, o čem mluvíš.. Vždy se snažím být tak nějak originální, vymyslet si své články a tak, ale když pak vidím, že to stejné udělá i někdo jiný, tak to trošku zamrzí.

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za každý komentárik♥